Od wielu lat wielką sławą cieszy się credo: „czego w ogóle nie odkryjemy w sieci, to mówiąc w skrócie nie istnieje” – i zapewne jest w tym trochę racji. Sieć niewątpliwie nie służy wyłącznie do odszukiwania rzeczy połączonych z przyjemnością, np. filmów pełnometrażowych, ale również pracy zarobkowej, ofert sklepików internetowych lub takich praktycznych informacji jak eseje naukowe. Dzisiaj sieć elektroniczna to inaczej sposób, na którym mamy możliwość niezwykle dobrze zarabiać. Jakie kroki musimy podjąć, ażeby Nabywcy woleli wchodzić głównie w stronę Twojej firmy? Jak sprawić, żeby co rusz być przynajmniej o jeden ruch przed konkurencją?
Reklamowanie swojej witryny w Internecie wcale nie jest tak oczywiste. Musisz opanować pewne zasady, czyli koncepcje, które są tolerowane oraz nieprzepisowe. Musisz dobrze wiedzieć, z których narzędzi trzeba korzystać, a jakie będą głównie marnotrawieniem czasu. Rezultaty pozycjonowania stron w zasadzie nie będą rzucały się w oczy już w 24 godziny, jednakże po dłuższym czasie. Musisz tutaj wyeksponować to, że nie będą one błyskawiczne oraz da się przez to zdobyć kilkunastu Klientów.
Pozycjonowanie witryn internetowych wcale nie bazuje na wykonaniu jednorazowej pracy, której skutki będą rzucały się w oczy przez przyszłych kilka miesięcy. Na samym wstępie warto jest skonkretyzować wyrażenia przewodnie, dla jakich Twoja witryna ma być pozycjonowana. Więc nie powinieneś kierować swojej uwagi na słówkach zwyczajowo wpisywanych (a więc najbardziej popularnych, np. „nowoczesne saszetki”) lub mocno wszechstronnych (np. “ubrania”). Ciekawszym zamysłem jest stworzenie spisu nadzwyczaj konkretnych fraz, np. “koloryzowanie balejaż usługi”, „rzetelny laborant z Zielonej Góry ceny”, „koloryzowanie krótkich włosów regeneracja ceny”. Zazwyczaj Kupujący wyszukują konkretnej rzeczy (często w danym przekroju cenowym), zatem tym bardziej opłaca się wybrać słowa kluczowe z „długim ogonem”. Pozycjonowanie takich słów jest o wiele korzystniejsze oraz o wiele przystępniejsze niż w sytuacji zwrotów zwykłych.
Kiedy masz swoją stronę www, musisz błyskawicznie na niej ułożyć najważniejsze wyrażenia kluczowe połączone z Twoją dziedziną. I naturalnie takie słowa kluczowe zaraz potem powinny być pozycjonowane. Jeżeli na firmowej stronie będą następne frazy, a pozycjonować będziesz całkiem inne – rzeczywiście nie będziesz na podstawowej stronie w wyszukiwarce. Roboty Google absolutnie nie powiążą ze sobą tych faktów oraz stąd nie będą wiedziały jakich problemów tyczy się Twoja strona. Przedstawione działania inaczej określa się terminem „optymalizacji”. Dopiero po skrupulatnym jej przygotowaniu masz możliwość przejść do podlinkowania z odrębnych stron internetowych.
Strony, jakie mają odsyłać ewentualnych Kupujących do Twojej strony www, muszą być z nią rzeczowo złączone. Jeśli zajmujesz się fryzjerstwem niczym z wybiegów mody, wówczas linki do Twojej witryny muszą niewątpliwie widnieć na stronach o robieniu różnych fryzur, pielęgnacji średnich włosów, środkach do włosów etc. Kiedy będą ulokowane na stronach internetowych o narzędziach szpiegowskich, wówczas do niczego się nie przydadzą. Zwyczajnie żaden Klient w te linki nie kliknie, gdyż taką tematyką nie będzie zainteresowany. Uboczne odnośniki zwrócą także uwagę Google, które potrafi ogłosić – a w zasadzie nie jest to nierealne – że odsyłanie do Twojej witryny jest dziwne oraz otrzymasz tzw. „bana”. Twoja witryna na wstępie może w ogóle nie prezentować się w rezultatach wyszukiwania, zaś w następnej kolejności może kompletnie zostać wykluczona. Od jakiegoś czasu Google bardzo źle widzi spam – czyli informacje bez jakiejkolwiek wartości dla internautów. Podejmuje w tymże przypadku szereg czynności, jakie mają poskromić (a w przyszłości zlikwidować) strony, które kompletnie nic nie wnoszą do Internetu.
Określenia anchorów nie powinny się klonować w nieskończoność (bo taka sytuacja właśnie będzie prezentować się sztucznie). Im bardziej ich tytuły będą różnorodne, tym korzystniej dla Ciebie.
Do najlepszych punktów, w jakich masz możliwość pozyskać linki, kwalifikują się fotoblogi, miejsca na komentarze oraz sieci katalogów SEO. Jeżeli chcesz, możesz też sami zbudować zaplecze o zawartości, jaka Cię najbardziej interesuje, w postaci kilku podobnych blogów. Potem możesz pozycjonować tysiące haseł, pod którymi ma być odsłaniana Twoja strona internetowa. Jakie są kluczowe zalety? Przede wszystkim – Google przychylniej będzie odbierać stronę Twojego przedsiębiorstwa, a jeżeli komentarze będą interesujące (oraz doradzą “internetowym surferom”, czyli będą dla nich przydatne) – wtedy wielu Konsumentów dotrze na Twoją stronę. Indywidualne zaplecze jest bardzo komfortowe, ponieważ całkowicie masz nad nim kontrolę. Możesz publikować dowolną ilość artykułów oraz zupełnie nie musisz nikomu dawać do nich dostępu.
Pozycjonowanie